شبنم قلی خانی از وسط نصف شد!/ عکس جنجالی شبنم قلی خانی
نوشته شده توسط : روح الله باقری

 شبنم قلی خانی بازیگر معروف ایرانی به تازگی عکسی از خود منتشر کرده که خودش در این عکس از وسط نصف شده است. 

شبنم قلی خانی بازیگر 44 ساله ی ایرانی است. وی با مجموعه ی مریم مقدس به شهرت رسید. وی در شهر تهران متولد شده است و بازیگری را در تئاتر همین شهر در سال 1376 آغاز کرد. شغل وی قبل از بازیگری، فروشندگی در سرامیک و پارکت فروشی بود. او اکنون در ایران بسیار مشهور است.

شبنم قلی خانی متولد 16 آبان ماه 1356 در  تهران می باشد.
تحصیلات

وی دارای دیپلم ریاضی فیزیک است و در دانشگاه در رشتهٔ تئاتر قبول‌شد و گرایش طراحی صحنه را برگزید. چندی پس از آن، در کنکور کارشناسی ارشد در گرایش کارگردانی تئاتر مشغول به تحصیل شد و هم‌اکنون فارغ‌التحصیل شده‌است. او از سال ۲۰۰۴ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد ایران بود و به آموزش بازیگری و تئاتر می‌پرداخت. وی هم‌چنین بازیگری به کودکان را برای چندین سال در یک مؤسسهٔ فرهنگی تدریس می‌کرد.

او استاد کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است و لیسانس طراحی صحنه را در سال ۲۰۰۰ از دانشگاه آزاد اسلامی تهران دریافت‌کرد. او به علت کار شخصی همسرش و ادامه تحصیل در مقطع دکترای رشته کارگردانی تئاتر از ابتدای سال ۹۲ به استرالیا نقل مکان کرده است.

بیوگرافی اشکان خطیبی و همسرش آناهیتا درگاهی +همسر اول و عکس

شبنم قلی خانی بازیگری را از سال 1376 با بازی در تئاتر آغاز نمود . پس از آن با حضور در فیلم سینمایی مریم مقدس به کارگردانی شهریار بحرانی توانست به خوبی بدرخشد و شناخته شود . وی در این فیلم نقش مادر حضرت مسیح را ایفا می نمود .

 سریال اولین شب آرامش به کارگردانی احمد امینی در سال 84 اولین حضور او در تلویزیون بود و پس از آن در سریالهایی از جمله ما چند نفر,سالهای برف و بنفشه,نردبام آسمان,پنجمین خورشید,پنج کیلومتر تا بهشت,سرزمین کهن و به تازگی پس از چند سال وفقه در سال 95 در سریال هشت و نیم دقیقه به کارگردانی شهرام شاه حسینی در نقش یکتا که کاراکتر اصلی داستان است / سریال دیوار شیشه ای به کارگردانی راما قویدل به ایفای نقش پرداخته است .

وی به عنوان بهترین بازیگر زن تلویزیون در سال 95 در برنامه سین مثل سریال انتخاب گردید.
ازدواج

شبنم قلی خانی در سال 86 ازدواج نمود و در سال 94 دارای فرزند دختری به نام شانا شده اند




:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی هنرمندان , ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: